Пропустити команди стрічки
Перейти до основного вмісту
Еектромобіль
 

Розробники:
Науковий керівник - проф., д.т.н. Кудря Степан Олександрович
Телефон/факс: 8-044-2416891; E-mail: solar_budko@ukr.net


Гібридний екомобіль

Гібридний екомобіль з електро- та біодизельним двигуном на базі серійного автомобілю ГАЗ "СОБОЛЬ" розроблений співробітниками кафедри ВДЕ ФЕА НТУУ "КПІ", ІЕД НАН України та ІВЕ НАН України. Джерело живлення тягові акумуляторні батареї UАБ = 120 В, CАБ = 100 А•год, PАБ = 35 кВт. Встановлена потужність фотоелектричної установки 700 Вт.

При порівнянні із загальноприйнятою тенденцією створення гібридних електромобілів запропонована структура дозволяє реалізувати різні режими функціонування гібридного електромобіля з меншими затратами енергії. В цей же час є можливість використання в якості базового любого автомобілю із заднім приводом, що дозволяє шляхом нескладного доопрацювання та встановлення тягового електроустаткування створити повнофункціональний гібридний електромобіль із значно меншими часовими та фінансовими затратами в порівнянні із розробкою та виготовленням спеціального ДВЗ, тягового електродвигуна, вмонтованого в ДВЗ та спеціальної екіпажної частини. При цьому, якщо необхідно використовувати тяговий електродвигун із одностороннім виходом валу, передача обертового моменту на диференціал може здійснюватись за допомогою ремінної (ланцюгової або редукторної) передачі, а шків встановлюється на місце тягового електродвигуна. Все перераховане вище дозволяє отримати новий технічний результат - підвищити ККД роботи гібридного електромобілю у всіх режимах руху, оскільки від'єднання тягового електродвигуна від ДВЗ за допомогою нейтрального положення коробки передач дає можливість знизити опір обертанню електродвигуна, що значно підвищує його міжзарядний пробіг та ефективність використання електромобілю.

Позитивною стороною проекту можна відмітити наявність дизельного ДВЗ, що дозволяє використовувати біопаливо. Таке поєднання в ГЕМ застосовується вперше і дає можливість ще більше підвищити екологічність транспортного засобу.

Фотобатарея, встановлена на даху ГЕМ, дозволяє отримувати додаткову енергію на протязі всього циклу руху та стоянки машини, що також підвищує її між зарядний пробіг в процесі експлуатації в режимі "екологічно-чистого" електромобіля.


Комплексна система енергозабезпечення маяка

Комплексна система енергозабезпечення маяка на острові Тендрівська коса (Чорне море) розроблена співробітниками кафедри ВДЕ ФЕА НТУУ "КПІ" та ІВЕ НАН України


Система комплексного сонячного гарячого та електропостачання

Система комплексного сонячного гарячого та електропостачання на корпусі інституту відновлюваної енергетики в ботанічному саду ім. Гришка НАН України розроблена співробітниками кафедри ВДЕ ФЕА НТУУ "КПІ" та ІВЕ НАН України

Різноманітні конфігурації та розміри сонячних систем дозволять вирішувати задачі автономного гарячого водопостачання як індивідуальних міських та заміських будівель, теплиць, басейнів, так і цілих мікрорайонів, туристичних, спортивних, побутових та інших комплексів.

Сонячні системи гарячого водопостачання: працездатні в будь-яку погоду, тому що можуть ефективно поглинати як пряме, так і розсіяне сонячне випромінювання; працездатні протягом року, тому що підключаються до резервних джерел енергії, які забезпечать необхідний додатковий догрів теплоносія в холодний період року; прості та зручні в експлуатації, легко монтуються та демонтуються.

Технічні рішення сонячних систем мають дуже широкий діапазон - від простих до самих складних, де регулювання режимів роботи сонячних установок виконується автоматично та контролюється ЕОМ.


Тепловий насос

Тепловий насос тепловою потужністю 4 кВт забезпечує гаряче водопостачання 20 корпусу НТУУ "КПІ"


Тарханкутська ВЕС

Тарханкутська ВЕС, ВЕУ USW56-100, АР Крим


Ліхтар паркового освітлення

Ліхтар паркового освітлення із живленням від фотоелектричної системи


Ліхтарі паркового освітлення (Македонія)

Ліхтарі паркового освітлення із живленням від фотоелектричної системи у місті Кочани (Республіка Македонія)


Система в лабораторії кафедри

Система розроблена співробітниками кафедри ВДЕ ФЕА НТУУ "КПІ" та ІВЕ НАН України

На передньому плані система резервного електропостачання лабораторії кафедри відновлюваних джерел енергії в корпусі №20 НТУУ "КПІ" із використанням фотоелектричних батарей.

На задньому плані система гарячого водопостачання лабораторії кафедри відновлюваних джерел енергії в корпусі №20 НТУУ "КПІ" із використанням сонячного геліоколектору.


Eлектроцикл

Eлектроцикл на базі серійної моделі КМЗ "Дніпро-300" розроблений співробітниками кафедри ВДЕ ФЕА НТУУ "КПІ", ІЕД НАН України та ІВЕ НАН України

Призначений для перевезення різних вантажів, інструментів, спорядження. Може бути адаптований для використання з додатковим навісним електромеханічним робочим обладнанням.

Рекомендується для використання при організації транспортних операцій в міських та селищних комунальних, торгових і комерційних службах, медичних установах, почтових відомствах, в електро- і теплоенергетичних та ліфтових службах, а також у фермерських і тепличних господарствах.

Електроцикл створений на базі серійного кузовного трициклу "Дніпро-300" Київського мотоциклетного заводу. Джерело живлення тягова акумуляторна батарея 60–84 В, 120 А•год. Міжзарядний пробіг при швидкості 40 км/год – 110 км, а в міському циклі руху 65–85 км. Максимальна швидкість 60 км/год.

Аналогів розробки в країнах СНД і Європи не існує.

Однією з основних переваг електроциклу є значно менша (в 10–15 разів) вартість експлуатації порівняно з традиційними транспортними засобами з двигуном внутрішнього згорання.

Електроцикл отримав позитивну оцінку Науково-дослідницького центру безпеки дорожнього руху Міністерства внутрішніх справ України (НІЦ БДР МВС України), що є основою наступної державної сертифікації нового транспортного засобу.


ОрганiзацiяФЕА
Створено 07.10.2013 14:41
Змінено 07.10.2013 14:51